Hej fatso


Lätt värt 50 spänn.

Hade kör idag, övade sommarlåtar. Sen sa David att vi skulle öva revylåtarna till vårkonserten. Vi ba EEEH vilka revylåtar? Han ba ja men Can't stop loving you och Free Fallin', som att det skulle vara det mest självklara i världen. Gick så jävla dåligt när vi övade Free Fallin', seriöst kriminellt vad jag sög. Om någon som läser detta var där och behövde lyssna på det, förlåt. Ska försöka skärpa mig tills konserten.

NU: äta, sova, häva och spela.

SJUKT BRA LÅT

fast lam musikvideo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta slösa min tid. Pajas.

2010-06-01 @ 16:16:12
Postat av: ella

det gör inget min vän jag ttcker om dig ändå fast jag fick inte smaka

2010-06-01 @ 17:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0