Kolla avslutningstjohejs

*DOKUMENTERAR MIN DAG*

Hade skolavslutningen och fick lyssna på KG:s något överflödiga sommartal, och efter att halva skolan gråtit satan för att David ska åka till New York vilket suger så fruktansvärt mycket att det inte ens finns, åkte vi hem till Cis. Eller vi åkte till Waldorfs avslutning men det är ju en friskola så dom räknas inte. Hos Cis fanns det käk i form av potatis, sallad och efterrätt bestående av grädde, jordgubbar och kladdkaka. Så jääääävla gott, det bästa som hänt mig sen 1992.

Gun och Saxofonisten var där!

A just det, åkte till Hagabagarn sen och köpte sex stycken vetelängder för 120 spänn. Inget konstigt med det. Körde i alla fall moppe så det gick ba fint.


Åkte till något kinaplace jag inte minns namnet på och käkade frityrolja med en jäkla stor skara peeps. Jag åt fisk för att jag inte orkade med min 100procentiga vegetarianism. Men det gjorde inget, bläckfiskar och jätteräkor kan ju inte känna smärta för dom kan inte skrika som normala däggdjur. Fiskar är inga däggdjur. Valar är däremot däggdjur. Jag åt inte val. Tycker inte det var så gott egentligen, varför äta äcklig mat när det finns god?


Efter maten åkte vi och filmade till det nästa stora projektet, resultatet får ni se senare. Det involverar dans, moppe och YMCA. Spännande som fan.

Sen drog vi en sväng till stan för att kolla om det var något roligt som hände, vi hittade några människor även kallade Wille, Sally, Elin och Cornelia. Pallrade oss hem till Bo-William och chillade lite. Hände massa grejer men allt slutade med att jag sov i ett lusthus. På stolsdynor. Barfota.

DÄR sov jag. Kallt som fan.

Cyklade hem med Sallybally, Alfred är kvar hos Wille och jag vet inte vad som händer idag. Jag borde sova, since jag bara sov en halvtimme i natt. Och typ en till halvtimme på morgonen men det räknas inte lika hårt.
Ha ett bra bree.

Kommentarer
Postat av: elin.

ALLTSÅ VADFAN HÖLL NI PÅ MED EGENTLIGEN?!

2010-06-12 @ 14:36:07
URL: http://elihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0