Kolla en dag med klassen


Hade psychosamtal


"Min kalkon var att imorse när jag vaknade med min man som heter typ Ulf, så var vattenpumpen trasig... (and so on i sisådär sju minuter om hur jobbigt det är i hennes hus utanför Umeå) Och min kanon är att det har gått jättebra att rida den senaste veckan, för jag älskar ridning och allt som har med det att göra. Jag vill ligga med ridning woopidoo för jag är en hästtjej". OBS tänk att hon pratar värmländska.


Hej jag heter Gustaf men föredrar att bli kallad Fatso. Gun är snygg.


Ganska freaking askallt.


Hahaha åh Kärran, älskade Kerstin Johansson Lundgren! Ser fram emot nästa skolavslutning för då kommer jag aldrig mer ha dig i engelska. OBS hon ser ut lite som en farbror. Inget illa menat alls.


Kära psychtant, jag ogillar dig.


Åt mat, hur jävla kallt som helst. OBS gillar Markus igen. Önskar att han var min pappa. Eller morbror.


Sjuorna joinade.


Mest bara för Guns ansikte. Gunsan for president!!


Chrillan överraskade som vanligt med Nescafè Lyx. Inget är fint nog för Christer.


HAHAHAHHA jag blir glad i själen av Alfred i bakrunden! Och hans slagord han sa i detta ögonblick. Passar sig inte för internet. Fast även om vi ser glada ut var vi egentligen så här:


För det var askallt och regnade.


Kamerajäveln ställde om sig själv...typ så att alla bilder blev så här. Skulle annars fått några grymma bilder på Kerstin i sitt regnställ.


Dom körde brännboll i regnet. Jäkla pajaser. Jag satt under taket och var nära att avlida av köld.

Åkte hem till Alfred, såg "The game" som var förvånansvärt bra. Pajaserna från Umeå Energi lämnade tillbaka mopeden efter att ha lagat den, så jag körde hem!! Så jääääävla roligt! Det bästa jag gjort på länge.
I morgon ska vi städa ur skåpen, och sen ska vi fira Ankan som tar studenten. Finaste Ankan!

Kommentarer
Postat av: fanny och linnea

HAHAAH varför hade ni med psykokuratorn för?

2010-06-11 @ 16:52:45
URL: http://fannyrehnman.tumblr.com
Postat av: nördo

"hon ser ut lite som en farbror. inget illa menat alls" HAHAHHAHAHAHA!



håller med. varför var kuratorn med?

2010-06-12 @ 12:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0