Kolla En Degklump

Nu har ni mig här igen. Kunde inte låta bli, för jag känner ansvar att hålla bloggen vid liv. Därför blir min egen blogg andrahandsprioriterad, vilket leder till att den blir rätt svartsjuk på Gustafs blogg. Kort sagt, jag har lite personliga problem med min blogg just nu, den är lite emo/deprimerad. Så det skulle ju inte skada om ni ville titta till den, KLICKA! Bara så ni vet så har jag mycket många mera mest printscreenbilder på lager, så tro inte att det är över. Nej, nej. Helvetet är inte över.

Förresten, har börjat packa. Fyfan. Och städade lite. Hittade en pyssling bakom byrån. Han påstod att han hette Ruben, men jag vet inte riktig. Jag menar, pysslingar brukar väl inte heta Ruben? Eller? Någon som vet? Trodde dom hette typ... Nils. Jag är bara ganska normal. Det jag försökte säga var att jag inte kommer kunna blogga. Medans jag är i haparanda. Attans bananer, tänker ni nu. Bananer växer inte i Sverige, säger jag. Ni håller med mig.
Dagens visdom: Om du inte vet vad du vet och inte vet, vet du absolut ingenting.
det här är jag. told you i was efterbliven so don't klag. hoho, jag äger på engelska. kan man vinna nobelpriset i engelska?

Kommentarer
Postat av: Anonym

pysslingar kan heta marilouise oxå

2010-07-02 @ 00:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0