Kolla en kille utan liv

Hej, jag heter Gustaf och jag har det mest tragiska liv man kan föreställa sig gånger två.
Ganska drygt, att allt alltid följer samma mönster. Undrar hur jag kommer se tillbaka på min högstadieperiod när jag är typ 20. Om jag kommer tänka att "Fasen vad roligt och underbart det var jämfört med det här" eller "Jävlar vad allt sög, hur kunde jag tycka det var roligt i jämförelse med det här". Jag har tänkt alldeles för djupa tankar, emot mina egna principer jag vet, men jag har kommit fram till att det suger.
Hej, jag heter Gustaf och är i förhoppningsvis den sämsta period i mitt liv. Nu får det räcka tack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men om du och nora gör slut kommer du tycka att det var den bästa perioden i ditt liv och hata dig själv för att du inte insåg det

2010-06-03 @ 20:34:53
Postat av: nora

haha, roligt kommentar.

2010-06-03 @ 20:38:43
Postat av: signe

du har så rätt för alltså högstadiet suger

2010-06-03 @ 20:50:26
URL: http://signebergendahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0