Kolla Kungsholmen




Matffärer vi var på idag: Daglivs, Pris Xtra, Ica och Lidl. Och Eden och ÖB om dom räknas. Allt inom en radie på typ 150 meter. Det är för mycket. Alfred köpte pingvinstänger på Daglivs för 2 kronor st, totalt 80 stycken. DET är för mycket. Middag på Formaggio, jag åt falafelrulle som var den sämsta rullen jag käkat. Note to self, ät alltid pizza på Formaggio. Om ni någon gång har vägarna förbi Kungsholmen, ät där. For real.
Agnes och Signe börjar få lite ordning i sin lägenhet. Det blir bra. Inget mer med det.
Har fösökt göra en GIF men inte lyckats, tror att internetet är way för segt. Ska försöka fixa det en annan gång. En annan dag.
Jag köpte skjorta, kavaj och slips, asbra blev det. Outfit kommer imorgon dagen till ära. Kungabröllop. Kommer äga!!

PS: VEM VARE SOM RINGDE MIG OCH SA FUCK YOU?! Den som ringde ska ha stryk. Fuck you på dig själv, jävla skogsturk.

Kommentarer
Postat av: cornelia

du är så fin du gustaf :)

2010-06-19 @ 00:58:47
URL: http://popattentat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0