Kolla Nyköping


Blev hämtade av finaste Erika!


Grillade soyabitar, hur gött som helst!


Matblogg. Det är det jag säger.


Erika fixade lite med sina bonsaiträd.


Träffade Alexander, rolig kille det där.


Det var rätt mycket mygg på promenaden, Alexander fick mer eller mindre panik.


Jag dödade 2 sniglar med skal. För mycket. Kraskras.

Himla fint att träffa Erika igen, lite för lite sömn men annars så! Vaknade sju och tog tåget hem klockan 10. Spelade in en liten film, den kommer sen när jag har internet lika segt som objektet på bild ovan. Nu ska jag kissa, äta nåt och sova. I den ordningen.


Kommentarer
Postat av: erika

men så fint det var :)

2010-06-21 @ 19:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0