Kolla rubbade tv-vanor

I början av min royalistiska karriär var jag mer eller mindre ironisk med mitt intresse för den kungliga familjen. Efter att ha spenderat några dygn i en lägenhet med en TV bestående av ettan, tvåan, fyran och öppna kanalen, och ettan och fyran som enbart rapporterar om det stundande bröllopet var det rätt svårt att inte bli intresserad. Och att ha en roylist med namnet Alfred Sahlèn i samma lägenhet gör inte saken bättre.
Nu när bröllopsbevakningen äntligen är över, börjar fotbolls-EM få mer och mer plats i media. Jag känner hur fotbollen också kommer ta över mitt tillfälliga liv i huvudstaden.
Tex idag, var det inte vidare bra grejer på Öppna kanalen.



I morgon ska vi ut en sväng till Tumba och min mormor, det blir asbra!
Det kommer mer jävligt bra grejer här på bloggen snart, åker hem till Umeå i morgon kväll och till ett ordentligt trådlöst internet. Vänta och se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0