Kolla Stockholm

HEJ JAG ÄR I STOCKHOLM!! Åkte flyg med Bild(lebb)lotta och hon Anna som är rolig. Ni vet hon. Vi var på Daglivs och köpte frukostmat, pressade egen apelsinjuice med den här och köpte en hel kakpåse för FEM KRONOR!!! Only on Daglivs.
Jag ser fram emot att spendera fem dygn med min mamma<3<3<3<3<3 NOT!!!!!!


Dushade nyss, det fanns bara Dubbeldusch. Mixade det med honungsduschkräm för att väga upp manlighetsfaktorn. Det blev inte lyckat.

OBSOBSOBS jag har hittat Fanny falls back!! Årets händelse. Laddar upp den så fort jag får tillgång till riktigt internet, inte det lama hittepåinternetet som jag snyltar av in this very moment. Och sen ska jag ladda upp några sweeta bilder från 2006 på min klass. Och ja, ni borde bara rädda. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0