LIVEBLOGG AS WE SPEAK

22.32

Kopplar in tre olika konsoller, ett gamecube, ett PS2 och ett X-box 360. Börjar officellt NU!!

22.38

Lanbyxorna är på. Jag kör GTA 3, Olle All-star och Afred Just Cause 2. Since jag inte har något batteri på min kamera får ni nöja er med pissiga mobilbilder.

22.42
Misslyckas fatalt med att skjuta ner nå killar på en båt. Låter Olle försöka. Jag ska fixa käk.

22.52


23.22
Snart gått en timme, still going strong. Alfred har bytt spel tre gånger, jag försökte mig på GTA San Andreas men inte fan ville det fungera. Jäkla pajasspel

23.31
Jag försöker att hitta något roligt spel på datorn i brist på bättre. Någon som har nå tips? Mottages varmt.

23.59
MARIO KART FTW!!!!! Nördandan är återfunnen.

00.23
Vad i helvete!!

00.25
Tar en banan för att lugna ner mig. Alfred spelar något random spel där man springer runt och ska ligga med folk. Olle kollar på. Konstig familjerelation.

00.42
Jävla mario. Jag skulle kunna tänka mig att sova. Skojja. Inte.

00.54
Gör andra saker än att spela spel...

01.18
Borde spela något. Olle och Alfred spelar något festligt. Cod MW2!

02.02
Powernapsar lite. Dom andra dödar varandra. Bildligt och även bostavligt.

02.15
Tänk att vi är bra på olika saker, dom kan döda varandra och jag kan sova. jag är så jävla trött nu och vill bara sova. Skyller på att jag inte sov nåt förra natten heller

02.23

FRÅN EURO SHOPPER!!!

02.27
Läser om taurin på wikipedia, tar mina två bästa citat. "...för att reglera hjärtat och muskelsammandragningar" och "då ämnet först upptäcktes i gallan på en oxe".
BANNLYST I KINA OCH NORGE

02.30
Olle hämtar Monster, då han är en märkesbög som bara nöjer sig med det bästa.

02.36
Efter en liten paus tar Alfred tag i sitt liv och börjar gamea. Jag skrattar åt Mimmis länkar på facebook.

02.49

Guitar Herodags!

03.06
Det blir ljusare och ljusare ute, klockan blir mer och mer och snart måste vi ju ändå gå upp. I WANNA ROCK AND ROLL ALL NIGHT

03.11
Va fan vi har ju en trocadero till!!

03.26
Sen när fick Alfred skills på GH och jag inga skills alls? Typ nu hände det. Det kom som en punch in the face.

03.32
Fulaste bilden på mig ever kommer här

Kalla mig Göran. OCH NJUT nu kan ni tänka att ni själva inte är lika ful som den här killen!!! Gläd di var glad davids stad det är hans stad

03.39
TVÅ ÖVER ELIT!!!! Visst börjar det spricka upp utomhus?

04.05
Liten powernap. Olle går upp och lägger sig. Min fot sover. who let the dogs out ho ho ho hohohoh

04.10
Olle går inte alls upp, utan cyklar iväg mot maxi. Vad i HELVETE!!!!!!!

04.15
Nu är han tillbaka. VAFAN jävligt mysko

04.17
Olle spillar läsk i i taket Alfred sprätter smör i taket nanannanannanana. Lite Pavarotti på det här så är man ju hemma!!

04.21


04.24
Lite Mario-kart nu så blir det här nog bra.

04.45
8-2 till mig. Firar med trocadero. Portello är så mycket godare än troca. Ett konstarande så här på söndagsmorgonen.

05.10
14-5 till mig. Han må äga mig på GH men MK är jag fan bättre på.

05.39
Jag orkar inte spela mer nu, låter Alfred vinna trots grov förlust och fusk.

05.44

Nattens roligaste hahahahhahahahaa orkar inte

05.58
Ser på när Olljam och Affe bråkar om strategier i Skate 3. Babapababa.

06.03
Smaklösa – Frukostrasta

06.24
Sov i typ fem min, skönt. Redo för nya äventyr.

07.06
Två lama pajaser har somnat. Jag som är kvar känner mig lite som Mel Gibson i Patrioten. Alltså klara alla hinder utan större besvär. Borde berätta att det är jag, Alfred som är vaken.

08.02
Börjar plocka undan lite. Mel Gibson är fortfarande up and going.

Kommentarer
Postat av: L.A.N Johansson

Sprid konceptet vidare lanbyxor ftw

2010-06-12 @ 23:28:59
URL: http://www.lanbloggen.devote.se
Postat av: Pandasoppa

hoho hohoohoh

2010-06-13 @ 10:15:40
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0