Midsommar!





Midsommarbilder straight från Saxnäs. Dom klädde stången, jag orkade inte engagera mig. Dom dansade, jag var lika oengagerad. Sen blev det fika och jag blev genast engagerad. Dom andra käkade kött till middag. Eftersom grisar andas som normala däggdjur och därmed kan känna smärta åt jag quorn istället. Dock åt jag kaviar i någon röra, kan kaviar känna känslor? Nej just det, det är ju i tub. Däremot kräftost, det är i ask. Kräftosten har känslor. Var snälla mot kräftosten era cpn. För att inte tala om baconosten.

Nu mot slutet av kvällen spelades det Beatles i sällskapet. Jag blev förvånad över mina gitarrskills gällande just Beatleslåtarna. Och textskills. Mycket trevligt! Nu lyssnar jag på Coldplay och funderar på att sova. Jag har bränt mig sate på axlarna. Imorgon ska jag kärra in sista veden, träningsvärk coming up.

Nu: Lyssna på Markusevangeliet. Fan vilken pissig kvalla. Fan vilka långa kapitel. Ska fan aldrig bli kristen.

Kommentarer
Postat av: ella

wille är så otroligt vacker!

2010-06-26 @ 21:13:30
Postat av: Aliz

hahahahah där var min lärare!!!

2010-06-27 @ 12:39:23
URL: http://gasdance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0