Myggornas herre

Och här sitter jag, mitt ute i Norrland, förkyld och jävlig. Somnade klockan tio. Alltså det onormala klockan tio, 22.00. Inte det vanliga 10.00. Vaknade mitt i natten, gick upp och yrade omkring lite. Jag tror jag är sjuk. Inte okej.
Sen vaknade jag igen klockan sex. Alltså på morgonen. Pensionärspoäng på det.
Myggorna är förjävligt många som sig bör här uppe, kom på att dom är som små flygande blodsugande spindlar. Men det kunde varit värre, tänk om alla flugor sög blod. En fluga har mer materia än en mygga, för myggorna är så små att dom i princip är antimateria.

Appropå flugor, jag har börjat på en lista över filmer jag ska se/ladda ner och ha på min dator. Alltså typ filmer man måste ha sett för att kunna leva ett normalt fungerande liv. Allmänbildning. Så här långt har jag kommit.

Flugornas Herre
Alla Harry Potterfilmer
Alla Star Warsfilmer
Nyckeln till frihet
Filmen som DEN HÄR låten är med i. LYSSNA, SÅ JÄVLA SVÄNGIGT!!

Längre har jag inte kommit. Kom med tips, kom igen. Så mycket som jag har gett er. Jag bara ger och ger och ni bara tar och tar, tipsa nu va fan!!

Kommentarer
Postat av: agnes

Pulp fiction, 21 gram, Fight club, A clockwork orange, Memento, Snatch, De misstänkta (Usual Suspects), 1984, Crash, Amelie från Montmartre (Le fabuleux destain d'Amelie Poulain), Á la folie... Pas du tout, eeh... Alla jag kan tänka på nu!

2010-06-24 @ 09:40:40
Postat av: Anonym

Men in black, Lost in translation, Rain man, The constant Gardener, Little miss Sunshine, Borta med vinden, Ägget är löst, Det sjunde inseglet, Hitchcockfilmer,

2010-06-24 @ 15:28:22
Postat av: agnes

Midnight express, Se7en, Seven pounds, Butterfly effect, Lilja 4-ever, American history X, What ever happened to baby Jane?.

2010-06-24 @ 18:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0