Det Blev Ett Helt Inlägg Om Min Så Kallade Kärlek Till Haparanda

Några punkter innan jag sätter igång med att förstöra Gustafs blogg. 
1. jag heter emmy
2. jag är mentalt störd
3. jag är inte cool
4. ta mig inte seriöst
Jag fick just reda på att jag ska stanna i the hellhole numero uno (aka. Haparanda) i nio, ja ni läste rätt, NIO DAGAR. Vet ni vad som händer om man stannar där i nio dagar? Man ruttnar. Helt seriöst. Man möglar. Inga överdrifter. Jag kommer förvandlas till världens tråkigaste människa. Efterbliven och tråkig. Är det någon som vill gifta sig med mig nu? Innan jag blir bortrövad av ett mumintroll eller något.
Hoppas Gustaf upplever ett halleluljahmoment där borta. Nu ska jag bjuda er på en printscreenbild. Jävla roligt påhitt det där. Här är en väldigt vacker. Ni behöver inte tacka. Tacka Gustaf för hans skönhet istället. Och be till gudarna att han inte mördar mig när han ser det här.
fattar du inte rubriken eller?
jag kallar den kort och gott; GUTTE POSAR

Kommentarer
Postat av: zizizizi

hahahahahahah fyfyan gustaf, emmy ar ju lika rolig som du! hahahahahahahaha jag skratade hogt pa allvar



gustaf ar lite ful men underbar

2010-06-29 @ 21:00:01
Postat av: agnes

HAHAHAHHAHA, LOVE YOU. GÄSTBLOGGA MER <3<3<3<3<3

2010-06-29 @ 23:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0