Sant eller falskt, offer eller tyrann

Idag har jag kört in ved, inte i röven men min farbrors vedhus. Känner manligheten sakta men säkert komma smygandes. Kompenserar det genom att baka brownies till efterrätt. Eftersom det är kvinnosyssla.
Hur fint väder som helst, asvarmt och inte allt för mycket mygg. Har lyssnat på massa musik, konstaterar att Oskar Linnros låter som en manlig Veronica Maggio. Hade inte fattat att dom varit ihop förens nyss. Inser också hur sjukt bra Kristian Anttila är, varför har jag inte förstått det förut?
Snart blir det middag med lite släkt, jag tänker äta fisk så det så. Nomnomnomnom för det spelar ingen roll, fiskar har inga känslor. Dom har ju gälar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0