Täfteåfestival


Fick skjuts en bit med några random peeps, killen som körde varvade satan. Roligt!


Kanske lite för röjigt.


Såg något random band som lät exakt som all annan musik som någonsin gjorts på denna jord. Lamt som fasen i alla fall.



Värt spelade, hade aldrig hört dom förut men dom var faktiskt väldigt mysiga.


Ska bara gå med i Ung Vänster brb. Upp till kamp, krossa kapitalismen and so on. Woopidoo jag engagerar mig politiskt. Kolla nu, min vänstervridna far, vad duktig jag är. Köpte till och med en pin.



Varför vaknar jag nio och inte kan somna om? Inte värt. Får väl vänta på att folket ska vakna.

Kommentarer
Postat av: Lotta

jag vaknade i ett fucking tält med typ minusgraderna som höll mig sällskap ok ok. värt.

2010-06-05 @ 11:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0