Tag min bree jag följer dig vi ska åt samma bree

Hej jag spenderar mitt liv med att spela gitarr. Om någon vill ge mig en stålsträngad skulle det sitta jäkligt fint.
Försöker komma ihåg texten på Free fallin, tycker det är lite jobbigt att vi ska köra den på vårkonserten. Fast med kul. Boostar mitt ego lite. Joråsåatteeee om man skulle käka något? AH MÅSTE GÖRA REKLAM FÖR EN GREJ!!! Ockelbo Guld! Västerbottenost kan slänga sig i väggen, dra något gammalt över sig, dra åt pipsvängen eller något annat gammalt utryck. Den kan med andra ord, köra upp sig själv i dess egna röv. Ockelbo Guld for president, prova den och göre nu.

And i'm bree, bree falling. Yeah i'm bree, bree falling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man vet aldrig vad Jesus har i sin ränsel...

2010-06-03 @ 22:30:57
Postat av: ella

fiiiin

2010-06-04 @ 23:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0