Bröllopsfirande!

Hör upp Umebor och hela svenska folket, skippa SVT:s sändningar och läs min blogg istället. Minst lika bra.



Kungligt bröllop i Stockholm! Stod längs kortegevägen för att få se Victoria och Daniel. Väntade ungefär lika länge som det tar att få Daniel Westling att le med tänderna, cirkus tre timmar. Träffade trevliga finnar och en konstig indietant.
Fikade lite, gick tillbaka till slottet där dom kom tillbaka efter kortegefärden. Klättrade upp på ett tak men behövde gå ner när Aina kom och weinade.
En okänd brud vid namn Ullis frågade om hon fick låna mina axlar, det gick bra. Lite konstigt.
I morgon bär det kanske av till Nyköping, får se hur det artar sig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, ni är ju klädda för kungabröllop, så fina. Lyckades ni ta er in på slottet? Själv följer jag det hela från en lya i Uppsala. Också trevligt.



Hoppas ni får en fortsatt rolig kväll.



/Annika

2010-06-19 @ 23:05:40
Postat av: corneliaa

Hahahahahaha älskar er, så fina (diggar även Alfreds fina fika-kompis)

2010-06-20 @ 11:33:31
URL: http://appple.blogg.se/
Postat av: oooooooooobs

obs!!! jag såg också vickan och danne! obs slut inte på tv

2010-06-20 @ 15:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0