a just det, vi hade matteprov

idag hade vi matteprov, eftersom det inte är mitt starkaste ämne tänkte jag "äh ja orka ente" och jag chansade på två uppgifter. sen fick jag reda på att jag tydligen hade helt rätt på en och var 1% från rätt svar på den andra. betyder det att karma gillar mig igen?
Syndis för mig att jag inte skrev någon uträkning och inte kommer få något poäng för den ändå. så kan det gå.

var och klättrade idag, det var gött det med. jag tror jag somnar lite nu. hehe. nej satan jag måste packa tills imorgon!
haha vi ska åka förbi lycksele och käka på Frasses i mjukisbyxor!!! OBS det är alltså den haburgeresturang Rabih jobbade på innan han startade sin "karriär" om man nu kan kalla det för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0