att göra ett gudstjänststeg

Till sommaren ska jag och Nora konfa oss på norrbyskär. just det, alfred skulle också med tror jag, eller?
och då måste vi gå på massa gudstjänster och göra så kallade "temasteg" innan sommaren kommer.
Vi hade planerat att gå i Västerslättskyran alla tre men Alfred försov sig så det blev bara jag och Nora.
Jag kom dit, chillade med pensionärer i tre minuter innan jag gick ut igen och mötte snora på vägen.
Prästen hette Erik Holmlund, en övre medelålders man som hade en sångröst att jämföra med typ... a ja venne, men han sjöng fantastiskt roligt/fult. Förutom jag och Nora var alla besökare 55+ och uppåt.
Med andra ord, en och en halv timme av mitt liv jag aldrig kommer få tillbaka.
Efteråt fikade vi med prästen, konstaterade att han var skum och nu är jag hemma.

Västerslättskyrkan, av pensionärer - för pensionärer

Nu ska jag hämta min cykel från förrådet, i will let you know how it went later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0