Schmäck

Idag träffade jag chefen för Schmäck. Typ den mest respektingivande person jag mött. Blev lite rädd, hon verkade så säker på vad sitt jobb, och sen kommer jag där helt oerfaren om hur man serverar mat och städar. eller ja, typ. 
Vecka sjutton kommer jag prao där, peppar satan ändå!
Förresten, om man ska säga typ, tar bara ett exempel nu, typ "päron schmäron" fast med Schmäck istället, hur fan blir det? "Schmäck schchmäck"? Ingen förstår nu.

Om typ en vecka åker jag till Stockholm. Det ska bli så jääääävla nice.
Planerade sommaren lite med Agnes, Signe och mamma. Fick lite panik för det är typ inte lång tid kvar alls. Vill ha sommar i Stockholm. Det blir bra.

Nu ska jag käka solero. nej jävlar jag har borstat tänderna. skit vare med det. Plugga HK? Naaaae jag gör... vad som helst förutom det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0