det dummaste jag gjort

var att köpa gamla mobiler på blocket och sen sälja bort en bunt för en 500 spänn (bland annat en silvrig mobil), och efter det få ett mail där det står att "har du kvar den silvriga mobilen? bjuder 550 kronor!"
vill sjunka ner i jorden lite och dö. haha herregud jag är den dummaste jag känner.



Meneeeeeee..... om någon är i behov av en mobil har jag några stycken.

Haha just det, jag och affe gjorde en rap om mina mobilköp. checka! det är grym!
Om någon kan lära mig att länka så skulle det vara bra.
Sök på "Kiffu" på tuben så hittar ni det!


Från en sak till en annan, det går förvånansvärt bra att inte äta kött!

Kommentarer
Postat av: elin sheriff (*)

ETT TON MOBILER ÄR VÄRDA 170000 KR TROR JAG DET VAR! fatt det är guuld och siilver, SERU VAD JAG KAN!

2010-03-05 @ 16:08:05
URL: http://elihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0