en livs levande matblogg

Eftersom Nora inte gör något annat än att klaga på att min matblogg innehåller för lite mat, kommer här ett inlägg om mat.

Dags för middag! hade ingen kamera så jag tog kort med datorn.

försök hitta recpet på internet och se ut så här eftersom det inte finns några bra recept


hitta på ditt eget recept


Stek kikärtor och krydda med det du har hemma, jag tog chili, salt och curry


häll det i en skål och hitta något gött att äta till, typ morot

drick det godaste som finns hemma, i brist på bättre tog jag oboy men det är egentligen inget jag rekomenderar till den här maträtten.

Ät det ändå om det inte var det godaste du ätit!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0