Ett inlägg tillägnat TV3

TV3 är awesome. Maria Montazami är awesome.
Petra Mede Show är så dåligt att jag utbrister "Dra mig baklänges" och "Kyss mig långsamt", samtidigt. Faaaaaaaasen vilket sumpprogram. Förresten, det är inte livepublik på den här skiten va? Jag skulle inte gå om jag så fick betalt. Nu måste jag se på det ändå nu när Mrs Montazami ska vara med.
Men kära Annika Lantz, jag bryr mig inte om hurvida du legat med Peter Settman eller inte . Sorry.

Maria Montazami = Du borde också leta efter en assistent och få ett eget program. Anna Anka är slut, sanna mina ord.
Petra Mede Show = Lägg ner skiten fort som fasan.
Sen finns det ju ett annat tv-program som man skulle kunna lägga ner/byta programledare och det är ju Kniven mot strupen. Om ni hittar en svensk som är med onaturlig än Alexander Nilson (Inget stavfel, det stavas verkligen Nilson) så säg till mig. Och du får en glass. Just det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0