Jag sjunger för mig själv fast än jag vet, att sånt kan kallas ensamhet

Jag har fixat albumbilder till alla mina låtar. Drygt som fasen.
Min ipod kruppar sig, det står Error 13019 när den ska synka. Varför gör den så?
Jag kan inte fokusera på något alls om inte min musik är som det ska vara, alltså som jag vill. kan jag bara skärpa mig.

Imorgon kväll åker jag till Stockholm. Det blir gött. Jag är trött och vill dö lite, ba snabbt.
Och nej, jag tänker inte skriva något festligt. Kan däremot göra en lista.

Vad jag ska göra imorgon:
Byta lakan
Städa mitt rum
Packa
Göra matte och svenska
Spela gitarr

Obs Winnerbäck är underskattad, ska börja lyssna på honom på riktigt

Kommentarer
Postat av: .

det gör jag oxå.

2010-03-31 @ 22:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0