kondition?

istället för att se på tv hela kvällen gick jag ut och sprang med min hund. det var det konstigaste jag gjort på länge.
jag kände bara för att aktivera mig på något sätt! fast då jag inte har haft något i närheten av kondition i hela mitt liv gick det väl sådär. Jag kan springa lika långt som en 75-årig rökande gubbe med rullator.
I mitt försök att motionera missade jag istället en jävla massa på tv som jag nu måste se på datorn istället. kommer inte kunna sova så what tha fack nu ser jag på Erik och Mackan!

Kommentarer
Postat av: lotta

ta tag i ditt fotande! lets fota together någon gån snart? du har ju ändå en ägig kamera så du måste ju utnyttja den?

2010-03-16 @ 17:29:39
URL: http://baik.blogg.se/
Postat av: Bajsugglan

Haha, gillar beskrivningen av rökgubben med rullator.

Ja, det är inte sköj att missa bra tvprogram pga motion!

2010-03-16 @ 22:58:10
URL: http://bajsugglan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0