obegränsad glass

Alfred och Nora sov över här, trevligt vare! Jag och Alfred gick till midgård och övade körtjafset i typ någon timme.
Efter det drog vi och massa folk till folkets hus där det var glassfest! Jag, Alfred och Stefan gick in som familj, betalade alltså 100 spänn för oss tre och fick äta hur mycket glass som helst. AMAZING!! Jag köpte lite B-J och 31 st solero och tog hem, 90 spänn för det!
Det gick fint på konserten, jag var jävligt nervös för solot första konserten men andra gick det ba fint.

NU: mycket mat med någon sorts mättande effekt. och glass till efterrätt. naaaaaaaz

Kommentarer
Postat av: kungN

Shit, blev lite mkt solero där? :)

Skulle lätt ha köpt men glömde </3

2010-03-20 @ 19:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0