Recension på West side story

var på moppekurs och fick se en film där två kids från värmland körde ihjäl sig på en moppe efter att ha druckit sprit. fantastiskt vad man får valuta för sina drygt 3000 spänn!
drog hem, käkade kikärtor och fetaost, ringde Nora kvart i sju och frågade om hon ville se West side story klockan sju. hon sa ja och vi cyklade dit och ba såg den.
Jag tyckte den var lite långtråkig och dryg, för lite jävla action. Bara två mord på tre timmar = för lite mord. Jag satt mest och tänkte på hur jävla gött det hade varit med falafel och potatisgratäng. mmm potatisgratäng... Nej men seriöst jag gillar inte musikaler, det är bara att konstatera. kan möjligtvis tänka mig att gå på en till bara för att få uppleva lite kultur. fast hellre opera.
Alltid när jag sitter och kollar på typ en opera, och det är helt tyst, tänker jag på hur roligt det skulle vara att bara skrika satan. som folk med tourettes. För övrigt typ den roligaste sjukdomen jag känner till, men hur som helst skulle det vara kul.

Musikal = Nej - Opera = Ja, om det händer nå grejer i den.
Slutbetyg: noll av två dödade gansters.

Just det imorgon har jag tyskaprov, börjar få slut på armyta att skriva upp grejer så det kommer nog gå bra. tyyyyp.

OBS för dom som undrar var min kamera är så kan jag berätta att den står i min öppna spis man inte får elda i och samlar damm. Haha känn er blåsta, ni som trodde att jag hade tänkt fota med mitt 6000-kronorsinköp för det kommer aldrig hända!!

Kommentarer
Postat av: nellu

obs gillar din blogg

2010-03-24 @ 00:15:11
URL: http://radisorna.blogspot.com
Postat av: moti

Det var riktigt fint skrivet gurgel.

2010-03-24 @ 16:19:14
URL: http://herrejesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0