shampoo och musik. haha orkar inte ha en bra rubrik

Har nästan skrivit klart engelskan nu. känns ganska bra.
Fick shampoo ( Ja, jag har kollat upp hur det stavas, trodde det stavade Schampo ändå tills nu) i ögonen när jag duschade. Herregud vad avancerade ord det blir! Dusha och shampoo. Ojojoj. Var väl ganska bra ändå att ni fick reda på det, era jävla pajaser. Kan jag sluta förolämpa mina läsare? Svaret blir nog nej, sorry.

Jag lyssnar på Regina Spektor, hennes äldre låtar som jag inte lyssnat på sen seriöst femman. Sen dess har jag bytt musikstil lite för mycket. Ska lyssna på min gamla musik. Typ Lasse, Håkan, Marit Bergman, Kent, Veronica Maggio och Beatles. Fint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

matklubben.se

2010-03-29 @ 18:05:03
Postat av: Zally

Haha fan Ida till mig för ett tag sen bah: Amen sally det är typ bara sånna som du som fortfarande lyssnar på sånt, liksom nu när det inte är lika poppis längre.

(Mina komentarer är till för att göra dig glad! BLI GLAD!)

2010-03-29 @ 18:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0