SMÅ HÄNDELSER fast med stora bokstäver

Det är fantiastiskt vad små händelser kan få en på så bra humör!

En sak jag funderar mycket på är jobb. Jag vill börja jobba fort som fan och tjäna pengar = kunna köpa mer teknik. Jag är alldeles för intresserad av teknik. Fast jag döljer det ändå ganska bra. Igår hittade jag och Alfred ett program som hittade texten till alla ens låtar på iTunes. Teknikbånge på det!

Jag har sökt sommarjobb på olika kyrkogårdar, det skulle vara festligt om man fick det!

Jobb jag inte vill ha:
Sopgubbe
Kontorsjobb
Pappersarbete
Försäljare

Jobb jag vill ha:
På ett fint cafè, typ Schmäck
GB, OBS skulle äga saaaaatan
Sveriges Radio, vet inte varför med det är något visst med radio. Tänker mig att alla på SR är allmänt mysiga, att dom pratar skånska och är pretty mutch the same as Jesper Rönndahl.
SVT, tror det är samma grej som på SR fast mer stress.
Journalist
Musiker
Gourmand
Typ att jobba på Media markt eller onoff. Inte elgiganten. Jääävla elgiganten.

Jag är hungrig. Ska käka sesam nuggets! När jag är riktigt hungrig vill jag alltid äta kött. När kommer jag sluta ha sug efter kött?




Kommentarer
Postat av: hahah

haha du har så jävla skön humor. :) läser din blogg och får ett gott skratt varje gång :)

2010-03-28 @ 10:03:58
Postat av: LN

DUUUUUUU att jobba på GB är inte dåligt!!! Min brorsas kompis gör det och han får med sig glass hem 24/7 eftersom dem får inte sälja det om det är det minsta lilla fel på det. Typ att förpackningen har ett hörn som är sönder.

ps han har en hel frys med B&J

2010-03-28 @ 15:50:09
URL: http://ellenklings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0