VG och reklam

Fick vg på tyskaprovet! Det fick inte Alfred. hehehehehehhe...

Jag försöker få över musik till min mobil. det går inte alls. jävla sony ericsson.

Här kommer tre spaningar om reklam:

Läkerol kommer aldrig få genomslag på deras jävla tuggummin, även om dom har reklam överallt och alltid. För många och konstiga smaker. För nytänkande.

Halebops reklam på spotify är så jävla dryg, varför kan inte röda korset ta över lite mer?

Com hems reklamfilmer om Judith och Judith (som jag aldrig tyckt har varit så festliga) har äntligen kommit med en rolig!! Här är den! Så jäkla rolig! Varför pratar ingen om den? Den är ju fantastisk vafan!!



Kommentarer
Postat av: sörran sören

haha min bildlärare bah "du ser ut som comhemdamerna" ja bah,,, är det bra eller dåligt

2010-04-04 @ 13:34:36
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0