A higher, higher power

Var ute och gick, vad blev det, lite drygt åtta kilometer. Varav sista biten i spöregn. Fuck you Umeå och eran sol. Lyssnade på bra musik, bland annat Jens Lekman. Hade en bild på hela min outfit men min kamera lyckas radera alla bilder den tagit ibland. Horkamera. Hade i alla fall en röd fleacetröja, storlek XXXL och ett par mjukisbyxor. Älskar att vara ful när ingen ser en. U wish att ni någonsin kommer se mig så på riktigt. Blev blöt.

OBS borde klippa mig.
OBS igen, all time high besökarantal igår!! Ska fira genom att...äta. 77 stycken i alla fall!!! Ni ba, jaha jag har minst 450 varje dag på min välbesökta jävla modeblogg. Fuck you. Jag har grova humörsvängningar.
OBS igen, kan någon rolig logga in på msn så jag har något att göra?

Kommentarer
Postat av: emmycool

hehe. nej jag har faktiskt typ bara kring 80 per dag. ganska sorgligt. och faktiskt jag är inne på msn, men du skulle hjälpa din farbror? skyll dig själv!

2010-05-14 @ 19:27:57
URL: http://www.boombox.devote.se
Postat av: Lennart

Klippte mig igår!!!

2010-05-14 @ 19:45:26
Postat av: Elsa Bergman

bra där gustaff dina bsökare ökar eftersom du hela tiden gör reklam på face för den? det har jag bara gjort en gång och raderade de genaste eftersom jag kände mig extreamos nördigos! aja hoppas u har det bra ute i ödemarken och att denna komentar når fram till din blogg (eftersom de andra inte gjorde det).

2010-05-16 @ 11:06:54
URL: http://bergmannen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0