Don't be scared, sweet promised child

Galet, roligt, festligt, förvånande. Helt galet.

Gick en promenad nyss. Såg på två olika ställen gubbar som jobbade. Kvart i tolv på natten. Hur normalt är det på en skala? Träffade en igelkott. Blev helt glad. Satt med den i typ en kvart, tills den kröp så nära att jag nästan kunde röra den. Klappade den lite lätt. Den kröp ihop. Fantastiskt att den lille jäveln kan röra sig, tänka och se. Undrar vad den tänker på på dagarna. "Hej, jag är en igelkott/världens lamaste djur. Snart ska jag bli ett roadkill".
Nu ska jag äta något. Macka och pucko. Fasen vad nice. OBS förvirrande kväll. Och OBS Timo är så jäääävla bra.

Kommentarer
Postat av: Noomi

det skulle vara bra om man bara kunde gilla i stället för att kommentera för jag orkar inte kommentera. Jag gillar i varje fall det här.

2010-05-18 @ 07:37:51
URL: http://herrejesus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då gör man såhär



gilla



FATTAR DU VELL

2010-05-18 @ 11:56:51
URL: http://francisfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0