Ett inlägg där jag klagar på livet

Klarade teoriprovet i alla fall, känns asbra att ha gjort bort det.
Skulle hämta moppen från Alfa, skulle bara snabbt förbi Statoil och fylla i luft i däcken för framhjulet var i princip tömt. Körde min första rondell, lite svårt att styra utan luft i framdäcket men annars gick det fint. A just det, stödet tar i marken när man svänger åt vänster. Kunde inte fylla luft i framdäcket för ventilen hade åkt in i däcket. Känns så jävla fett alltihopa. Ska ringa någon imorgon som får fixa det. FASEN vad jag är less nuuuuuu.
Nu sitter jag med min hund liggandes bredvid mig i soffan hos pappa, försöker plugga lite matte. Hoppas bara att provet inte har några frågot om "samband" eller "grafer" Woopidoo satans matte.
Sen blir det i alla fall tårta för att fira att jag får köra. OBS blev helt förvånad när mor min sa att vi skulle fira med tårta. På ett positivt sätt. Nej jag ska plugga nu.
Hur som haver, allt löser sig, det kunde varit värre och jag vill sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0