Finito el gracias lago zucasa

Spanska minsann. Det trodde ni inte.
Åh vad roligt det var igår, så sjukt. Pallar inte berätta allt men ni som läser min blogg var säkert där anyways! Det gick bra att sjunga trots något litet missöde med textbyten här och där. Asroligt, tack alla!

Efter nattinèn åkte jag hem, packade det sista och drog till Saxnäs. En liten liten liten håla utanför den lilla lilla hålan Sorsele. Kom fram klockan fyra på morgonen. Pretty sleepy. Hade sovit mer än halva resan liggandes i baksätet med säkerhetsbältet uppstickandes i min rygg.


Bra att jag glömde att ta med mig glasögon. Och linsvätska. Bra att jag måste ha på mig linserna tills vi kommer hem.
Bra att pappa kommer ihåg att jag är vegetarian och köper......kött i ofantliga mängder men inga grönsaker eller quorn.
Bra att en typ 15-kilos jävla skata flyger in i mitt fönster så jag väcks med ett ryck alldeles för tidigt.

Ni får lista ut själva vad som var ironi och inte. Tips är att jag alltid är ironisk. Eller?
Nu ska jag borsta tändernaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: OBS du ägde på free falling!

2010-05-13 @ 18:37:25
URL: http://www.blommigt.devote.se
Postat av: fanny ♥

saxnäs ligger nära klimpfjäll va?;D

2010-05-13 @ 19:54:11
URL: http://fannylunas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0