Hej pensionärer

Då jag fått klagomål över mina kraftutryck/svordomar, skall jag nu skriva detta inlägg helt utan glåpord.

Upphörde att sova klockan sju, omotiverat att jag vaknade den tidiga timma då jag tänkt vara försänkt i sömn ytterliggare några timmar alldenstund jag planerat befinna mig i grundskolan 11.10 när engelskaklassen inleddes.
Såg på rörliga bilder på vita duken, de talade engelska. Någon svårförståelig, svårfattlig, närmaste till illusorisk berättelse som benämdes med namnet "Harry Potter 2". Närmast euroforisk stämning i salongen.
Fick obehag pga av användning av muskler i min kroppshydda efter de fysiska prestationerna jag utförde på gymnastiklektionen.

Har planlagt min kväll med följande aktiviteter: Vara försänkt i sömn, förtära mat/inta föda, hörsamma kompositioner av Timo Räisänen och måhända att jag tar mig ett bad.

Stort tack till DENNA VÄRDELÖSA HEMSIDA, jag tänker aldrig mer använda mig av era tjänster.

Kommentarer
Postat av: ella

vi båda går igenom en svår period, jag förstår dig gustaf.

vi kan prata du och jag

2010-05-28 @ 16:38:37
Postat av: Pandasoppa

å så härliga ord :))))))) skoja svär om du vill för jag fattade noll stupid

2010-05-28 @ 20:20:11
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0