House of wax

Är hemma igen! Så himla skönt.

Käkade middag. Tips är att äta något stadigare.


Vaxade Alfreds pappas bil, fick cash.


...jag kan inte vaxa bilar. Fotade istället.


Övade lite. Till vad undrar ni? Det får ni veta sen. OBS ha inga stora förhoppningar.

Glömde min datorladdare i bilen. Eller så är den hos pappa. Jag villl sova, inte springa runt och leta den. Bara 30 procent kvar. Let's make the most of it.

.....UPPDATERING. nöp mig just i örat så det gjorde ont. Nöp då i andra för att det skulle bli jämt. Det fungerade.

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: haha jaajamen det har jag! :D Tack detsamma du!

2010-05-17 @ 17:07:42
URL: http://josephinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0