Jag kan inte göra två saker samtidigt

ÅT MAT

Grädde, glass, hjortronsylt och kex. Åt middag på McDonalds Ersboda. Fuck beach 2010.

Fixade lite med moppen idag, pallar inte skriva om våra bravader med helvete vilken hatkärlek jag har till den. Det kommer bli asbra när allt är klart, men just nu suger allt. Kan ingenting om mopeder och det suger, kommer faila satan på provet imorgon, vilket egentligen inte gör något men ändå. Jag kan fan inte ens ställa upp den på stödet. Jävla helvete. Och nej, jag tänker inte sluta svära.
Nu: Moppeplugg. Skojja, jag har inga böcker. Funderar allvarligt på att dra till trafikskolan innan klockan åtta och plugga lite. Med andra ord, nu väntar ett antal timmar av ångest. Weinig kille. Skärp mig bara. Jag vill till Nora.

Kommentarer
Postat av: noomi

puss

2010-05-25 @ 22:20:38
URL: http://herrejesus.blogg.se/
Postat av: cec1

gustaf jag skulle älska dig om jag fick de där till frukost på måndag, tack på förhand Mvh Emelie Halltoft

2010-10-28 @ 09:29:40
URL: http://jensochjens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0