Kalla mig Gutte

Nu har jag städat klart! Fyndade två hårsnoddar i min säng, den som känner sig träffad känner sig träffad. Tänkte häva mig lite, borsta tänderna sen sova. Ngang det bästa jag vet är när jag har haft många besökare här. Seriöst asfett.
Jag tror att jag uppdaterar för ofta. Ska sluta med det. Sen. OBS komemr gamla bilder på min klass snart. När jag orkar ladda upp. Nighty.

OBS varför tror folk att jag kopierade texten med I- eller U-landsproblem från någon annan sida?! Allt jag skriver här kommer direkt från mitt hjärta, eller ur min röv. Kanske lite av båda. En salig blandning.

Kommentarer
Postat av: noomi

Jag kan känna mig träffad.

2010-05-31 @ 07:35:40
URL: http://herrejesus.blogg.se/
Postat av: ella

neeeeeeeeeeejjjj sluta inte med det tänk på mig

2010-05-31 @ 17:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0