Kolla en emoblogg

Folk tänker alldeles för mycket. Om alla bara skulle ta det lite mer chill skulle folk vara gladare. Allt löser sig. Och det är sant. Sjukt sant. Vad som än händer, så går livet vidare och allt går över. Sluta fundera över vad du vill, vad du vill uppnå i livet och om vem som vinner Talang 2010. Mitt budskap till världen, chillaxa och tänk inte så överjävla mycket. Så, då var det avklarat. Ska härmed sluta skriva djupa saker, det sista jag vill är att det bara ska vara massa inlägg om hur livet fungerar. Fucking hatar såna bloggar. Och såna som har rubriker som "My heart is still beating even though you're not here" alternativt "Even on the darkest days i want to break free". Om du nu har en emoblogg och slut på emorubriker, varsågod. Färskt ur min röv.

Jag spelar Klubbland och ba myser. Jag älskar att sjunga högt. Och falskt ibland. Bästa jag vet. Alltså så högt/fult att min familj undrar vad fan jag håller på med, och undrar hurvida jag är seriös eller inte. Äger. Nej, nu ska jag lyssna på Timo och sova. Fan vad indie jag är.

Kommentarer
Postat av: Pandasoppa

snutty, det är bra tänkt att inte tänka!! men liksom, vad görman åt sitt tänkande då? för jag tänker skitmycket och det har jag alltid gjort, jag vet inte hur man gör för att sluta

2010-06-01 @ 14:52:46
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0