Men va fan du behöver inte skrika?

Chillade på Rix FM festival med Cis och Nora, lamaste påhittet. Darin var där i en kvart, Ola lika länge. Jag kan säga dirket att det var inte värt all uppståndelse. Jag och Cis hoppade över ett stängsel, när Nora skulle över kom det en vakt och blev pissed as hell och vi ba MEN GUD chillaxa. Hängde lite med sjuorna. Vet inte vad jag tycker om 96:orna. Eller jo, dom kan vara roliga. Har en jävligt stark känsla av att av alla mina besökare är typ 80 procent 96:or. Gillart. Ska göra min blogg lite mer anpassad till er. Vad gillar ni young peoples? Kommentera och berätta!

Åkte anyway hem till mig efter det roliga hade slutat, alltså klockan nio. OBS lamt att ens ha det på en torsdag. Jävla pajaser.

Roliga grejer!

Kommentarer
Postat av: noomi

söta tjejer asso.

2010-05-28 @ 08:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0