moppemoppemoppemoppemoppe

Har kört moppe! På landsväg!! Ägde sjukt mycket. Måste bara fixa hjälm (och kanske en till moppe?), then I'm ready to go. Fan vad snajsigt det kommer vara. Sovmorgon imorgon till... 10.35, ska köra inne i stan då! Missar NO och SO men va fan, det löser sig! Har slutat bry mig så mycket om skolan, satsar i nian. Har så mycket att plugga. Tar en dag i taget. OBS jag kommer inte kunna skippa lästiden fler gånger, Markus hade serious talk med mig och ba "Ja det är ju inte första gången du missat lästiden" och ja ba "Men jag vill sova! Är du besviken på mig?" Han ba "Ja lite" och det får han inte vara, eftersom han är en av dom lärare jag faktist bryr mig om vad han säger. Ska laga mat nu. Bilder får ni...aldrig. Orkar inte med matbloggande längre!!

Kommentarer
Postat av: bvfds

Markus ä jobbig

2010-05-18 @ 19:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0