Öppna dina trötta ögon och släpp ut det

Antal myror på min toalett: vad jag kan se just nu, sex stycken. Jag borde kanske flytta upp. Jävla vår.

Jävla sjuorna har tagit platsen för vårat teknikåttan-bildspel. Skojja, jag gillar sjuorna. Vissa roligare än andra. Gjorde hur som helst det bästa av situationen och la till några bilder i deras bildspel. På mig. Just det.
Försökte göra mat. Quorn, gurka och bea. Åt lite. Åt Åt en glass nyss. Njöt inte. Fattar inte vad det är med mig, kan jag bara äta tack.

OBS Håkan är så himla grym.

Kommentarer
Postat av: emmycool

hahah, det ska bli kul som fan att höra!

taaack!! fast jag har sparat mina två favoriter tills imorgon, kände för att spara lite på dom.

är "de jävla sjuorna" dom som fotat och gjort bildspel? höhöö

2010-05-06 @ 15:22:09
URL: http://www.boombox.devote.se
Postat av: emmycool

jag hann aldrig se för jag skulle hålla på med vårt jävla programblad. fy. det lät däremot inte bra när vi skulle köra våra låtar. damn it.

jag hade gärna sprungit runt och fotat hela veckan.

2010-05-06 @ 16:11:18
URL: http://www.boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0