Som måsarna, älskar takåsarna

Är i stugan, har fått internet hit så nu har jag ingen anledning att inte vara här. Käkade quornbullar till middag, dom andra åt älgkött. Känns så himla gött att vara vegetarian. Måste bara hitta vegetarisk mat som man kan göra själv, och inte bara köpa halvfabrikat. Mm det kommer bli bra. Allt löser sig.
Var i Sorsele och handlade, fick linsvätska av en vänlig själ jag inte minns namnet på men det var nice. (Nice o-nice, eller hur var det Elsa?)
Har duschat i en kall dusch, misstänket att varmvattnet inte är på alls. Går bara runt och myser i mjukisbyxor och sovtröja. Lyssnar och sjunger på Håkan alldeles för högt och känner att det är fint. Om bara Nora skulle vara här.
Min tiduppfattning är lika med noll nu för tiden. Jag borde plugga. För många konstateranden i ett inlägg.

Kommentarer
Postat av: din vän

Just nu skulle jag göra vad som helst för att inte ha något plugg och att vara i din stuga.

2010-05-13 @ 21:35:34
URL: http://herrejesus.blogg.se/
Postat av: my

heja dig som är vegetarian! jag kan ge dig tusen mattips om du vill :)

2010-05-19 @ 22:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0