Take a look into my eyes, 2000 light-years of darkness

Jag är så jävla trött nu. Har träningsvärk från idrotten igår, lite konstigt since jag knappt gjorde något. Ska sluta motionera. Tror moppekortet kommer bidra till dom planerna vilket jag förhoppningsvis får på onsdag!
Sov hos Cis med Nora, mysigt vare! Sov inte allt för mycket och ska på bröllop klockan fyra. Och sjunga! Fan jag borde sjunga upp eller något. AAAHHHH jag vill sova. Har inget att ha på mig och är allmänt weinig. Jag ska duscha. Ska sluta tvätta håret varje dag. Så himla ovärt egentligen. Fan vilket festligt inlägg.
Har så jävulskt mycket att plugga, nästa vecka har vi matteprov, NO-prov och HK-prov. Och sen moppeplugg på det, då har ni en jävligt less Gustaf. Fast jag är glad ändå. Just det.

Cred till den som läste allt.

Kommentarer
Postat av: emmycool

jag fortsatte och fortsatte och fortsatte läsa för jag trodde det skulle bli bättre... det blev det inte.

2010-05-22 @ 20:52:47
URL: http://www.boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0