Tänk positivt (R)

Obs, man måste heta Cecilia Ann Moore för att fatta rubriken.
Jag är så himla positiv just nu. Allmänt glad. Även fast jag inte träffat någon rolig människa på flera dagar. Går bara runt och myser. Vet inte varför. Fick ett stort behov av att lyssna på Kent. Det brukade jag alltid göra när jag gick i femman, hade palestinasjal, långt stripigt hår, såg ut som en kort köttbulle, var smått kär i Cornelia och allmänt deprimerad. Nu är jag i sån sinnesstämning att jag bara tycker dom är mysiga. Mysigt!
Åker i alla fall hem i morgon, hem till Umeå, Nora, solen och de höga temperaturerna. Låg faktist ett tag i solen idag, innan den gick i moln.

Och så blinkar det till
Gröna, röda, gula ljus
Du var på nålar när du kom
Med ditt insmugglade rus

Och så släcker dom ner, för en sista stilla chans
Och allting svartnar i panik när du ser att alla redan har en dans
Och allt är som förut

Haha åh orkar inte!! Funderar på om jag ska gå ut ett tag. Tror jag ska göra det.

CRED TILL ALLA SOM PALLAR LÄSA SKITEN JAG SKRIVER

Åh nu spelas Socker. Flashback flashback flashback från Nellies kök. Festliga tider!

Kommentarer
Postat av: emmycool

eller hur! orka ändra

2010-05-16 @ 16:33:10
URL: http://www.boombox.devote.se
Postat av: Cecilia Ann Moore

hej det heter jag och jag diggar rubriken! asbra! jag saknar mina vackra köksprydnader som man inte fattar.

2010-05-16 @ 20:18:00
URL: http://francisfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0