Vad jag har gjort idag! Ett inlägg helt utan bilder.

Var på skolan och spelade trumpet hur länge som helst, drog till stan med Cissi och Bo-William, köpte gitarrsträngar på musikanten och la dom i Cissis väska. Åkte till 4Sound och förstörde en ukulele. Stämde den så att den var perfekt (vet fan dock inte hur jag fick det rätt men det lät som det skulle), spelade början på Tuffa tider, alltså den enda låten jag kan lite på på ukulele och sen ba PANG så lossnade grejen där nere. Jag behövde inte betala. Tack sa jag.
Åkte hem, sov typ en timme, gick ut och gick lite. Såg en råtta/utter/grävling/random djur som simmade. Gick lite längre, ända tills jag kom fram till Cissi, fick mina strängar och gick hemåt igen. En mörkhyad man gav mig en blick som sa "Eeeyyy tjena grabben BLINK BLINK". Jag började skratta och tittade bort. En cyklist cyklade förbi med ett leende så stort att det såg fånigt ut, jag började skratta och log tillbaka. Mötte världens bästa Noomie, skrattade mer. Ser nu på My name is Earl, skrattar åt det. Är helt enkelt bara allmänt glad!

Kommentarer
Postat av: pandasoppa

vad fint hjärtat! åh man ska va glad : : :* lovely neger, jag blev också raggad på när jag var ute och gick!! prince you know och det gick ju bra hö hö

2010-05-04 @ 07:27:13
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0