vallevallevalleborgen


Chillade lite


Drog till Campus, glömde kameran.


Gick upp på ett tak!


Det var fett!

Somnade inte allt för sent, typ två, vaknade massa gånger på natten och sov till typ elva. Ändå asmysigt fast jag är freaking astrött nu. Och bubblande glad. Ser fram emot att jobba på Schmäck imorgon. Är där mellan tolv och tre/fyra, nu har ni seriöst ingen anledning att inte komma och hälsa på mig. Är lite nervi inför vad my boss kommer skriva på den där lappen man fick, hoppas jag gjorde ett bra intryck och att jag får fast anställning starting on måndag så jag aldrig mer behöver gå i skola. Fixa det tack. Nej nu ska jag spela gitarr. Och äta något. Har seriöst inte ätit riktig mat på hela veckan. Idag har jag ätit godis endast. mmmm hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0