En grej som är för mycket att be om

Att ha en fungerande jävla ljusstake. Helvetet vad jag bli förbannad. Har suttit i en halvtimme och försökt få den lysa. Jag har försökt byta lampor, slå den i marken och...inget mer. Men den vill ändå inte fungera. Ledsen.

Idag var jag hos Kurran igen. Jag fick glögg. Det var typ så här:
Jag knackar på, hon öppnar och ger mig en blick som säger "...välkommen. Hur måååår du?" Typ såhär:

Hon lägger sin hand på min axel och säger
"Heeeeej, vill du ha lite glögg? Den är såklart alkoholfri"
Jag: "Eh visst"
Hon går in i lärarrummet. Kommer tillbaka efter några minuter och säger
"Jag la inga mandlar i den för jag tänkte om du var allergisk".
"Nej det är jag inte men det är lugnt!" svarar jag
"Vill du ha några av mig? Jag har inte druckit av min" Varpå hon tar sin sked och öser över två mandlar till från sin kopp till min.  Tack Kurran! (ps: Skämt åsido så tycker jag om Kurran, även fast jag inte kan hennes riktiga namn. Mina bästa gissningar är Cathrine, Eva eller Jens.)

Hon trodde att mina pärons skilsmässa hade påverkat mig negativt. Och att min pappas frånvaro inte varit bra. Hör du det pappa?! Why don´t you love me papa please i just want you to love me :(:(:(:(:(((((

Jag har dessutom pluggat lite, det känns bra. Efter den här veckan kommer allt bli bra. Det blir december, praovecka och inte så mycket skolfix. Det blir bra. Nu ska jag lyssna på Eldkvarn. Älskar fan Plura mer än livet själv.

Kommentarer
Postat av: Signe

kurran e bra

2010-11-30 @ 10:37:24
URL: http://signebergendahl.blogspot.com/
Postat av: pandasoppa

tror kurran har nåt rätt i det hon säger ändå.

hon heter kanske rita! jag och stina pratade om henne. hon var fin. fast la huvet på sne så mkt att jag trodde hon skulle trilla av stolen, så jag själv började liksom luta åt andra hållet för att väga upp det hela lite, du vet som när man spelar tvspel och lutar sig när man svänger för att väga upp det, omdevetet asså. blev lite sne till sist men det var det väl värt

2010-11-30 @ 23:18:48
URL: http://pandasoppa.blogspot.com
Postat av: pandasoppa

asså inte stina utan kurry

2010-11-30 @ 23:19:08
URL: http://pandasoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0