En spellista!

LÅTAR SOM JAG EGENTLIGEN TYCKER ÄR BRA MEN SOM ÄR FÖR BÖGIGA/DÅLIGA/KLYSCHIGA FÖR ATT SE DAGENS LJUS SOM NU ÄNDÅ FÅR GÖRA DET

En till grej. Det här var så jävla fint.

" Ett barn
sa till sin mamma " mamma jag målade på dina lakan med läppstift"
rasande slog hon sitt barn medvetslös. Sen ångrade hon vad hon hade
gjort och bad sitt barn att "öppna ögonen" men det var för sent.
Hanslilla hjärta hade slutat slå. I sovrummet på lakanet stod det "
...MAMMA , JAG ÄLSKAR DIG " . Lägg upp detta ...på din logg i en timmaför att visa att du är emot BARNMISSHANDEL.

Allt den lilla pojken ville var att visa att han älskade sin mamma, och så slår hon ihjäl honom! Han hade inte gjort NÅGOT för att förtjäna det!! Så fruktansvärt jobbigt när sånt här händer.

Meneeee vad händer annars? Jag fördriver mina dagar genom att läsa en jevra massa "modebloggar" tillhörande 96:or, äta potatismos och dricka julmust. Inget mer med det.

Kommentarer
Postat av: emmycool

borde jag ta åt mig?

2010-11-19 @ 16:52:43
URL: http://boombox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0