En vecka i bilder!!

Hej. Den här veckan har varit ashärlig, har haft samma frihetskänsla som man har på sommarlovet. Asgött.

Åkte till Gammlia och tittade på konst. Lärde mig att måndagar är internationella-stängda-muséet-deagen men att om man ber snällt får man komma in ändå.


Chillade på en brandtrapp och på Schmäck.

Åkte till Skellefteå och hälsade på P-G och Barbro.

Vaknade sinnessjukt tidigt och mötte Flizan på tågstationen. Cissi åt en räkmacka. Klockan halv sju. Inget mer med det.

Hanna och Stina kom hit från Stockholm, mycket trevligt!

Spanar lite på grannen. Som var halvnaken.

Ikväll ska vi åka på Norrbyskär och ha återträff med konfan. Det blir intressant. Och kult. Har lite ångest för att jag inte fixat någon som jag jobba istället för mig imorgon. Vill någon diska? Ring mig. HEJDÅ!!

Kommentarer
Postat av: Jens

Jens

2010-11-05 @ 16:02:04
Postat av: Vicky

Elina är sinnessjukt vacker!

2010-11-05 @ 18:31:57
Postat av: lilla ja XD

Grattis på namnsdagen =)

2010-11-06 @ 17:14:29
URL: http://lillapappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0